Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Το παλικάρι από την Κρήτη θα τα καταφέρει


Μανώλης Κονταρός: «Στα γενέθλια μου θα είμαι στην Κρήτη και θα είμαι όρθιος

Μόλις τέσσερις μήνες από το πολύ σοβαρό ατύχημα που παραλίγο να του στοιχίσει τη ζωή του, ο Μανώλης Κονταρός ανοίγει την καρδιά του και δηλώνει έτοιμος να κερδίσει τη μεγάλη μάχη και να σταθεί ξανά στα πόδια του.

«Είμαι καλά, αν και τις πρώτες 2-3 μέρες ήταν όλα μαύρα γύρω μου. Μετά είπα θα το παλέψω...ο θεός μου το έστειλε και ο θεός θα με σηκώσει. Δεν έχω κάνει κακό σε κανέναν. Είναι μεγάλο πράγμα να μπορείς να λειτουργήσεις σε όλα τ΄άλλα και να μην μπορείς να περπατήσεις. Όταν δεν φταις πουθενά και έρχεται ο άλλος και σου καταστρέφει τη ζωή, είτε το’ θελε είτε δεν το ‘θελε, είναι αμαρτία από το θεό».

Έμεινε σχεδόν ένα μήνα στον «Ευαγγελισμό», ενώ τους τρεις τελευταίους μήνες νοσηλεύεται σε ειδική κλινική στη Γερμανία: «Η οικονομική καταστροφή ήτανε μεγάλη, αλλά σε μένα δεν φάνηκε γιατί υπήρξε ένας άνθρωπος που μου είπε “το μόνο που δεν θα σκεφτείς είναι αυτό” και έτσι τουλάχιστον μπορώ να ζω αξιοπρεπώς την περιπέτεια μου αυτή».

Το μόνο που δεν έχει καταφέρει ακόμη είναι να περπατήσει, «αλλά θα γίνει και αυτό. Αφού μας έτυχε, θα το παλέψουμε. Είμαι σίγουρος ότι θα ξαναπερπατήσω και απ΄ότι λένε οι γιατροί η εξέλιξη μου είναι τέτοια που σε κάνα 2 μήνες θα περπατάω. Ήδη έχω ξεκινήσει και σηκώνομαι. Στα γενέθλια μου θα είμαι στην Κρήτη και θα είμαι όρθιος. Μέσα από αυτή την ιστορία θα βγω πιο δυνατός, πιο σοφός και πιο χρήσιμος στην κοινωνία».
πηγη:pinokio
ΝΑ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΟΡΘΙΟΣ  ΚΟΝΤΑΣ ΜΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.