Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

ΓΙΑΤΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΠΕΝΤΑΛΟΦΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ;;;

Γράφει ο Γιάννης Μοίρας.

Εδώ και λίγες μέρες όπως έχετε διαπιστώσει το προφίλ ΠΕΝΤΑΛΟΦΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ δεν υπάρχει πια στο facebook ,έπειτα από πολλές αναφορές ο ή οι διαχειριστές αυτού του προφίλ με την ουρά στα σκέλια την έκαναν ελαφρώς.....







Για ευνόητους λόγους δεν αποκάλυψαν ποτέ ποιος,ποια ποιοι τέλος πάντων κρύβονταν πίσω από αυτό το προφίλ,δεν απάντησαν ποτέ στην ερώτηση που τους έκανα στο ποιος τους έδωσε το δικαίωμα να εκπροσωπούν το χωριό μας ΑΝΌΜΗΜΑ...Δεν απάντησαν ποτέ με ποιο δικαίωμα μπαίνουν στα προφίλ μας ΧΩΡΊΣ ΆΔΕΙΑ και παίρνουν τις φωτογραφίες μας,
οι εποχές με τους μασκοφόρους σούπερ ήρωες έχει τελειώσει και μαζί τελειώσαν κι δήθεν τοπικιστές που αγαπάνε το χωριό μας ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΆ.....
Από δω λοιπόν απαντώ σε όλους και μπαίνω εγώ μπροστάρης να το μάθετε όλοι ότι την μέρα που σας έγιναν οι αναφορές ΕΓΩ ήμουν ο πρώτος και ακολούθησαν κι όλοι οι υπόλοιποι,μάρτυρες είναι ο Στράτος Μπίκας και ο Γιάννης Γατζούδης.
ΜΙΛΆΩ ΠΆΝΤΑ ΕΠΏΝΥΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΎΒΟΜΑΙ ΠΊΣΩ ΑΠΌ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΌΓΙΟ ΣΑΝ ΕΣΆΣ ΓΑΤΆΚΙΑ....!!!
 Το pentalofonews λειτουργεί από το 2013 και δεν ανεβάσετε ποτέ τίποτα πάρα μόνο τα νέα του ψαροντούφεκου..
Φωτογραφίες κλέβατε από εμένα ρε ΠΟΥΛΆΚΙΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΉΣ και τις βάζατε για να το παίζεται και καλά ...!!!
 ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΏ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΉΣΕΤΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΕΠΏΝΥΜΑ ΚΙ ΌΧΙ ΣΑΝ ΚΌΤΕΣ...!!!!

ΌΠΩΣ ΕΊΠΕ ΚΑΙ Ο ΜΑΚΑΡΊΤΗΣ Ο ΠΑΠΠΟΎΣ ΜΟΥ '' ΝΙΑΟΥ''

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΙΡΑΣ

ΠΕΝΤΑΛΟΦΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.